Monday, May 12, 2008

Bile kite sayang org tu..

Biler kiter syg org tu
Kiter terima jer apa yg org tu kata
Tp biler dia?
Hati kate takper manusia tak perfect

Biler kiter syg org tu
Kita tunggu dia lame pn x per
Tp biler dia tnggu kiter??? dia mrh2
Hati kate ala, adatlah ada yang
menunggu dan ditunggu

Biler kiter syg org tu
Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah
bosan,
Tp biler kite bosan
Ada dia lyn kiter?
Hati kate x pe dia busy kott!!!!

Biler kiter syg org tu
Kita gaduh ngan dia, kita diam je
Tp dia heboh 1 dunia
Hati kate x pe, dia tension tuu!!!!

Biler kiter syg org tu
Kita kol nak ckp ngan dia
Tp dia bg phone kat org lenn
Biler jd cm2,
Hati kata, x pe, lyn je, kwn dia, kwn
kiter gak

Biler kiter syg org tu
Biler kiter bercerita citer ngan
tunggul lg baik
Tp biler dia bercerita ngan kita
Kita dgr, sepatah2 kite ingt
Hati kata x pe syg katakn�

Biler kiter syg org tu
Kita n dia lapar
Tp kiter bg sume roti kita kat dia
Hati kata, ala jaga lah hati dia, sian
dia.

Biler kiter syg org tu
Kiter sanggup bg dia rest biler dia
letih,
Tp biler kita letih, dia srh jugak
kiter lyn dia bila dia bsn
Adil ker?
Hati kata, ala bukan selalu pun..


Biler kiter syg org tu
Kita jadi cam org giler dngr dia sakit,
Tp biler kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan
hari kesakitan kita,
Hati kata, ala x pe, x kn dia nak
berkepit ngan kita 24 jam

Biler kiter syg org tu
Kita x prnh pntingkan diri sndri
Tp dia hpokrit thp gaban
Ati kata x per, dia mmg cm2 kene lah
trima..

Biler kiter syg org tu
Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya

Tp dia x tahu kiter berdpn dgn maut,
Walaupun kiter sakit, dia kata kat
kiter, sakit bese2 jer, jgn nk merungut
Hati kata, cmnelah dia biler kiter x
de, msti dia hepi

Biler kiter syg org tu
Kiter x snggp tngk dia derita
Tp dia x prnh hargai diri kiter,
Hati kata, tau x btapa kita syg kan
dia????????? ?

Biler kiter syg org tu
Kiter xsnggup tngglkn dia utk selama2nya..