Thursday, September 18, 2008

Keliru. Confuse. **WINK**

Heyyaa.. Aku keliru dalam meniti perjalanan hidup ini. Sampai bila aku kan begini? sampai bile aku kan matang? sampai bile perjalanan hidupku begini? Aku sudah cuba puas buka mata luas2. pekak kan telinga dengan segala riuh diluar. fokus **FOKUS** dan fokus atas landasan hidup aku. namun yang pasti aku trus tersasar dan terus tersasar. YaRabbi, sampai bila ujianmu ini? sampai aku jumpa jalan MATI? atau sampai semua orang puas HATI? aku berhadapan pelbagai rintangan duri skarang.. semuanya aku simpan. pendam. jalani sendiri... )):

**Imran** - "Kenapalah kau perangai macam S**L.ape yang family aku buat kat ko? aku dan siblings tak pernah kacau hidup kau. kau tibe2 muncil dalam family aku buat kacau. Aku *REDHA* dan aku pasti kau kan terima balasannya. Tak guna kau belajar tinggi, jauh mane pon, tapi akhlak kau tak ada. Pada mak aku kau berkasar. Hidup ni ibarat roda. BERPUTAR. Kau marahkan bapak kau, 20 tahun nanti, kita tengok kehidupan kau pula. Kita anak. Benci macammana pun, HORMAT itu perlu! Kau ingat aku boleh terima ke semua ni? Aku pon taknaklah wehhh!! Tapi aku selalu ingat! ni hal orang tua. Aku anak. Kau pun kena ingat kau ANAK! umur kau setahun jagung! Beradablah sikit pada orang tua. Kalau kau tak puas hati, kau jumpa depan2. Tak perlu SMS2 atau membuat **penderaan emosi**. Sehina2 org tua aku, aku tetap bela mereka. Dan ini adalah ikrar 98% anak2 di DUNIA ini. Aku pasti, kau pun begitu!! "
**** luahan aku pada IMRAN.


**WE LOVE UMMI AND BUYA!~
**abg,abg,kak umai, kak urya,enya, syira, adik.

pic: Captured on 2005