Tuesday, September 23, 2008

Aku mahu tenang!!!

serious shit!
malam tadi aku angin giler.
bukan saje..
tapikan rase angin giler.

aku angin dengan:

1. pak arab yg sewa kereta aku

- blh tak 2 jam die cari jalan nak return kereta, alih2 die kate "husna, i will leave ur car infront of MPH n i will give the car key to the security guard."aku balas: " Shit! i want the car now!!" giler angin satu badan. mungkin die pk aku pompuan leh die wat suke ati..dah return kete, aku anta die balik UNITEN, die blh gtau yg ATM Machine rosak, so die takleh nak bayar duit sewa, die kate nak bayar nanti. ARGGGHH!! Giler lagi skali aku angin! apelah punya manusia!!!

2. *****n aku

- aku dah banyak gila kali da sabar ngan die nih. banyak kali giler da janji ngan aku nak wat kuih raya. alih2 tak jadi. tak jadi tanpa tinggal alasan. yang pasti, dan yang aku tahu, die berdating. aku tak kisah pon. standard. **couple**. belaian itu perlu. tapi jangan lah sampai janji tinggal janji. aku punyelah semangat tunggu dan tunggu.pastu diam skrg tanye2 aku ape salah die. malas aku nak cakap. pklah sendirik.banyak lagi perkara yang aku pendam. laman ini aku meluahkan.aduhai..aku sayang ko lah! napelah ko buat camni...!

3. rumah BLACKOUT!

- ni lagi lah aku angin. boleh pulak balik dari puri pujangga semalam, umah blackout! aduh.. aku banyak giler kije nak buat. nak study.nak install program. nak kemas buku2. nak kemas baju2. dugaan btulla. yang pelik nye taman aku duduk je blackout tau. sengal ke ape. ade la yang buat dajjal tuh! heyy!~ sabor jelah aku!!! imagine** umah gelap, panas, banyak nyamuk, giler ah aku! terus aku SMS my soul! die pon call.. baru aku ase cool sikit jelah... lpas aku balik dari anta pak arab yg giler tuh, barulah ade letrik..dugaan oh dugaan!

4. member aku

- aku ase aku salah gak lah.. sbb time susah baru aku nak carik die..baru aku nak sms die. padahal beriya die nak dekat ngan aku. alih2 aku yg marah giler ngan die. aku tak suke die sms aku. die slalu sms ,morning n nite ajja. sbb die tau aku takkan reply sms die. tp malam td dalam keadaan marah aku mengharap pulak sms die. giler ke ape aku nih? tetibe aku msg kate sume org cam siall! tah ah.. aku nak someone yang leh cool kan aku. tu jeh. tah ah. OH AKU!

updated.