Saturday, October 18, 2008

Again & Again..

Arini lagi sekali ari sabtu.
tuk sabtu kali ni blom plan pape lagi.
tp dah ade agenda.
nak taknak je.
arini ayang ade buat open house.
mcm malas nakg dan macam mau pergi.
niat malam tadi mau pergi ke SSP Cyberjaya.
tp tak jadi plan.
takpe.aku kan takpernah berhenti mencoba.
hehehe..
ITU AKU ;)


Sekali lagi aku PP (period pain).sakit btol ase.tu yg mcm takde mood.skang ni aku ade buat perancangan sesuatu.tapi tatau camana nak mula.aduh.kapan mau jadi berani enya oii...??
apartment dah check-in.bile nak move pon aku tatau.aduhai..suara hati: "enya2.ko dah besau.buatlah ape ko rase nak buat.DIE takkan pernah kisah tentang kau lagi.Buat saja apa kau mahu!" balas jasad: "aku blom yakin DIE takkan kisah pasal aku lagi".

enya! husna! peringatan tuk ko:

"Bukan mudah untuk menawan PUNCAK jika TEBING nya pon belom lepas."

"Jika benar hati kata begitu, teruskan, dan jangan pernah berhenti berharap..KEJAYAAN sesuatu takkan terjadi tanpa usaha.USAHALAH!"