Tuesday, November 18, 2008

my Activities

buat pembaca2 blog yg tegar..♥♥♥ hhehehe..


ari sabtu lepas 15/11/2008,
aku spend masa dengan sidia yg aku sayang..
♥g Mid Valley, bli sluar.
♥balik umah my mom kat damansara..yeyy..best2!
♥spend hold nite dgn tgk tv..baru aku ase rilex setelah penat lelah menjaga kereta2 sewaku..sape kate jage kete ni tak pnat??pnat tau..so..abg asran n zul, sile lah naik kan my %!kekekeke..

16/11/2008 iaitu ari ahad..


aku spend mase seharian bersama bonda dan adinda tercinta...banyak arah hala tujuan kami tika itu..antaranya:
♥pergi melawat my adinda ♥Muhammad Syauqqini El-Isyqaini di sekolahnye..♥adik aku ni tgh SPM..ALHAMDULILLAH..die kate past paper die leh buat..
♥kami menjemput Adik n bersama ke Pak Li kat Shah Alam..ade satu kisah yg jd kat Pak Li ni..Begini ceritenye..

Aku ni suke berborak ngan family aku..pokpek2..sedang aku bercerita, ade sowang minah ni duk satu meja dengan guys sume.dalam 5 org tuh, die sowang pompuan.Aku tgk die usha meja sebelah die, den die ckp2 ngan org2 yg die lepak(cam ngumpat ah)den satu meja die pandang rmai2 kat meja yg pompuan tu usha..mcm malu ah budak meja tuh..pastu aku tgk die usha meja lain lak..den jd bende yg same, sume usha kat meja yg pompuan td ni usha..yg dak2 laki satu meja die ni pon mengong ikut je pompuan tuh..n at last, aku lak the next, pompuan nih usha kat aku yg sedang berborak dengan gaya2 tgn skali, den satu meja pompuan ni pandang kat aku, aku pe lagi dengan selambernya bangun n pandang kt pompuan nih, aku cakap:"Korang asal, tak pnah tgk org ke?"huhuh selamber gile, mak aku pon tgur aku.Pedulik ape aku.pompuan tu bajet kedai tuh die punye.

♥Mak aku hantar aku balik uniten tepat jam 8.30 aku smpai.**Pengumuman**ini kali ke3 mak aku dtg uniten sepanjang aku belajar diUniten.hehehe.bermakna nih!lebih bermakna die temankan aku hantar orang yg sewa kereta aku.kire die tgk ah aku ni bekerja.

♥pastu aku g anta kereta waja org nak sewa kul 9mlm nya.
♥aku g anta org nak sewa kelisa pukul 11mlm plak..full woo..
♥barulah dapat lena di katil empuk ku di teratak I3-02-01.. ;)))YUMM22!

17/11/2008 ari isni nye pulak

bangun je dr tido..aku cam rajen giler lak..joging, wat sauna..betul2 tekad nak kurus nih.hehehehehkite tgk je lah..

♥aku g dating kt Alamanda smpai kol 3.00 p.m lpas lepak ngan sir aku..
♥den aku dapat msg dr my Syu ajak aku kuar..kami lepak diAlamanda jua..sampai pkol 9mlm..**Thanks ♥syu hburkan, amik, n anta nya pulang dengan selamat!
♥elok je sampai bilik..trus aku tdo..tjaga kol 9pg esoknya(iaitu arini)sbb ade org nak pulang kete..check ade 20 sms.40 missed call..banyak woooo!!!masih ada yang merinduiku!heheheh :)))))))))


arini bday aku iaitu 18/11/2008(lagi 3 ari besday insan yg paling aku sayang!!!!)

arini duk umah.tp kuar jap td g:
♥kuar kononnya nak ke Perak..Tapi tak jadi..**PMS aku truk!**
♥baru kejap ni aku g Mydin dgn Junior2 aku g bli softlan, sabun basuh**Secret**heheheh..
♥japg nakg amik Kekasih aku..♥♥♥yeyyyy!!~~~

Sambung lagi ya!!