Saturday, November 22, 2008

Nenenda

Tersentap.semalam aku dapat panggilan dr kak urya,"nenek sakit tenat,ko katmane?".waktu tu baru aku rase kurangnye perhatian aku utk pulang ke rumah nenek.bukan sengaja.masalah pun tak ada.tapi jaga kereta.aku pon dh busan dengan alasan aku lagi, jadi, ari ini aku mesti menebus semula. sejurus aku dapat panggilan dr k.urya, aku terus bergegas ke rumah nenek.alhamdulillah, nenek dikurniakan anak yg menjadi seorang doktor,iaitu, makteh aku.jadi tak perlulah ke hospital.bilik nenek dah jd mcm wad. ade tali2 air.sayup2 aku dengar bacaan quran dr hp cik yaya yg diletakkan didalam selimut nenek. sedih.aku berdoa, nenek akan kembali sihat dan dipanjangkan umur.lepas smua dh tdo, jam 2.30 pagi aku bertolak pulang utk menghantar kak fath.tapat jam 3.30 pg baru aku dapat lena di teratak ilmu aku. pagi td pukul 8 bangun terus hantar kereta org nak sewa.aku dapat msg lagi dr kak urya: Ko datang tak arini? aku balas: dtg. Bila masanya, aku tak notice lagi. aku call kak urya.die kate kak umai tgh mengaji kat nenek.dan nenek sempat btanyakan mane aku. jap lagi, aku nakg umah nenek. Insyaallah bonie hantar.Thanks dear.sambung lagi ya.really not in mood.