Wednesday, November 19, 2008

PMS!

aku baru lepas dari mengalami senggugut paling dahsyat utk tahun ni aku rase.td drive kete dr KL ke Uniten bawak 160-180km/j.gile laju!nangis2 bawak kete.target aku adalah:katil,air,ponstan n tiger balm!otak aku dah tak pk ape2 pon td.. tau nak sampai cepat je kt destinasi..sebelom ni kalo aku senggugut msti kat umah ke, kat bilik ke..ni kt luar..waduh2..
kalo kt umah makngah aku, klo aku senggugt, die bg aku air n madu suam.makngah aku baik hati sgt. i love you, makngah. kalo mak aku..die tlg tuamkan dgn setereka n kain batik..i love you, ummi! kalo dulu zaman cinta aku, die bg aku ape yg aku nk, mcm dlu, pernah bg bubur, die layan aku bagai puteri..thanks dear!i l... opss miss you!skang sume aku survive sendiri..tu pun ade yg kate aku ni tak berubah.aiyoo..nilai bukan pakai mata woo..sini dekatla...hahahha...