Saturday, December 13, 2008

Berubah, berubah dan berubahlah!

dah lame tak menaip cite pasal aktiviti. almaklumlah, masa byk abis kat ospital. tak menang tgn. alhamdulillah. sekarang rase okay, tapi sakit jiwa sket. aduh..

************************************************

semalam petang planning nakg dating, shirley n wan pon ikut skali tapi depa trun kt klcc. tumpang aku jer. so tepat jam 5.40ptg aku sampai di Plaza Rah. utk memikap si dia.. mcm biase lame tak jumpe. "hai..". pdahal baru sehari tak jumpa. kah kah kah. kalo sehari prob, rase mcm bertahun2 tak jumpa. ngeh ngeh. appada..! next destination, kami pergi Pavillion sbb aku nak tgk wayang cite cicakman. Best gak ar. tp slow sket. yg bestnye sbb grafik nye menjadi. mcm dowang wat rakaman kat obesi plak. aku suke watak Rrama. pompuan endon blakon. cantik pompuan tuh. tp die gelak mengilai tak agak. kah kah. so kowang yg bace blog aku nih, g ah tgk cicakman.. "sokonglah industri perfileman malesia. kah kah kah."

pas tgk wayang, aku ade singgah kedai SODA, tgk baju laki bnyak n cantik.kebetulan ade sale, so blilah utk si dia. tak mahal pon. tapi ikhlas dr aku. den,kitowang g cari kek "uh uh uh" kt the loaf.antara menu yg wajib dibeli kalo singgah pavillion. kek yg diperkenalkan oleh kak fath.kami memang suke kek "uh uh uh".
pelik name nye. tp itulah namenye.heheheh.

pas sumenye bereh, ni otw nak balik, si dia ajak aku g restoran "Rasa Sayang" yang terletak di Jalan yap kwan seng.ni adalah kali ke2 aku g restoran tu.kat restoran tu lah kami berborak mcm2. segala yg aku rase nak luah, aku luahkan. tp ade satu soalan yg tak sempat aku tanye.memang nak sgt tanya. maybe next time..

masih lagi terngiang2 kate2 die.
"Jadilah hipokrit, kalo itu buat tak sakit hati,
tak perlu betulkan keadaan lepas, tahulah nak setel mcmana dengan keluarga,
hanya, buktikan yang mesti berubah perangai."

Kalau mahu die sabar, aku pun kene sabar.

itu antara kate2 yg aku highlight kan. means, PENTING!