Monday, December 22, 2008

Kepuasan dalam diri..

Ari sabtu lepas bersamaan 20/12/2008, aku masuk ospital. Pkul 12.15 tghari bonie jemput n, anta kt ospital Serdang. Demam dh 2minggu tak baik2. g ospital cek darah sume, den cek air k*****G. ade jangkitan kuman. tapi tak faham pon doktor kate ape. keputusan darah OK. xde masalah. pastu aku dmasukkan air n ubat sbb demam aku jadi teruk wktu tghari n ptg nak ke Maghrib. Bonie left me dalam pkul 1.50 ptg sbb nak blk K.B, ade mkn2 smpena adik die dapat pointer bagus 3.66. Congrats!! Aku tringin gak dpt cmtu. tp x tercapai. penah dapat paling tinggi pun 3.33. hahahah.. Balik cte td, pastu ayahnada dtg lawat aku, Thanks Buya!

*****************************************************************************

21/12/2008 Duk kat bilik je sbb rase demam semakin teruk. ubat makan je.tp tahler. den ptg nak maghrib bru kuar.seharian tak makan. bukan tanak makan, tp xselera, dah cube makan tp muntah balik.so minum 100plus je sampai 2 botol da abes. den g K.L dengan k.fath n ana, g K.B amik laptop kt umah nenek, den g Subang, Kedai kak mas (nubbly). nak uruskan doorgift utk hari kawin nti. First time datang kedai kak mas. Abg lan bersungguh2 terangkan muffin cadangan die. hehehe. nti next month baru dtg lagi utk tetapkan kuantiti yg nak diorder.. Harap semuanye berjalan lancar..

******************************************************************************

Hari ni pula.. byk sgt aku wat mende. pening kepala. aku terFikir..yg dalam hidup ni aku tak pernah puas.. tp bile aku pk lagi..sebenarnye bukan aku shj tak pernah puas.ramai lagi yg tak pernah puas dalam ape yg dorang dh kecapi.. ape sebenarnye yg kite inginkan dalam hidup ni?
kepuasan bukan senang nak dicapai. sebut perkataan puas, punyelah senang. tp utk capainye..aduhai..punyelah payah.. macam aku nak puaskan hati org, kejap nak mcmni, bile aku dah ikut ckp, nak camni pulak, pastu dah buat, punnn tak puas hati.. tah sampai bile die nak puas hati... mcmana lah aku nak sampai tahap buat org puas hati.. sampai kiamat kot manusia tak pernah puas.. samelah aku.. aduh!