Thursday, January 15, 2009

Lebih Matang ke lebih Batang?

Dah lame giler rase tak luah dalam blog ni. alhamdulillah sekarang idup aku bertambah baik n lebih tersusun. walaupun masih banyak dugaan yg datang. tak pernah putus. takpela..dalam hidup mana ade "short cut". Kalo short cut tu, "short" je lah dapat rase. hahahah. pe yg aku mengarut ni? abaikan.

sebenarnye nak cite ape yg aku rase sekarang. umur pun dah semakin meningkat. ape yg aku dah buat selama 22 tahun ni? rase aku belum lagi cukup matang utk harungi hidup ni. kadang2 idup ni rase sunyi sangat. bukannye mahu berteman setiap masa. tp tahlah. sunyilah. mungkin dah tibe masa nak terima lamaran kahwin kot. hahahaha. no no no! sebelum impian aku lum realisasi lagi.. selagi tuh lom leh kawin. bukan nye nak sempurna. tapi mau selesa dan gembira. hehehehe.

masuk tahun baru sokalan yg biase org tanye ape resolution utk tahun baru. aku cam biase. still mahu kurus. mahu simpan banyak wang. mahu bahagia. mahu berjaya :)
Tapi kali ni ade tambahan.. aku mahu lebih matang dalam semua hal. aku selalu pk yg aku dah matang. tp semenanye lom matang lagi.. tahun ni kene betul2 wat matang. yeahh. chaiyok2!

-hannah-