Thursday, January 22, 2009

memperkenalkan..... HANNAH Travel Agency!~ ( HTA )

Alhamdulillah.. dalam kesibukan student's life aku, aku masih beri ruang utk aku jalankan biz aku yg tak seberapa. Alhamdulillah gak segala nye sudah siap didaftarkan. Hannah Travel Agency! Aku jadikan sahabat aku ana sebagai "biz partner" aku. alah..kecil2lan saja. Kawan2 byk membantu aku dalam biz ni. Thanks to ema, kamil, ana, zikryl n yg tak tersebut name yg sudi mencurahkan idea dan memberi sumbangan material2 utk aku. Sorry kalo ade name yg tak disebutkan. Makasih bebanyak. Kamil ade memberi aku beberape cdangan utk logo biz card n banner for HTA web. ni aku keluarkan 3 drpdanya.











Aku berkenan yg last skali tuh.. lagi 2 tuh kurang berkenan. mungkin boleh di ejas sket kan..
Tujuan aku buat biz ni sbb aku sgt beminat didalam biz n tambahan plak aku dh berpengalaman dalam bidang transportasi ni. so why not aku mencube sesuatu yg baru.. berjaya atau tidak, itu blakang kira. yang nyata, aku ada usaha utk mencube sesuatu. HTA juga menjadi biz partner company RECON Asia. Kalo nak tahu lebih lanjut ttg Recon Asia..sila klik sini! ReCON ASIA, dimiliki oleh Ronny( my biz's buddy ). ReCON ASIA mempunyai beberape sub2 ank syarikat kecil yg len. Diantaranya, web development, web design, transportation etc. Lokasi syarikat ini di Jakarta, Indonesia.
Aku berdoa dan berharap impian aku utk maju dalam diri n biz tercapai. Usaha aku semua ini aku hadiahkan utk myUmmi, myBuya, myFamily dan myCintaMati!~ Aku menghargai kalian yang banyak berjasa dalam hidup aku diwaktu zaman kejatuhan dan kesusahan aku. Aku akan membalas jasa kalian dan aku takkan sesekali melupakan kalian!! Aku harap segala yg aku usahakan akan berhasil.. Aku mengharapkan doa dr kalian semua termasuk blogger2 yang setia. Wish me Luck!~ ;))
♥Dir. of HannaH Travel Agency.