Thursday, January 15, 2009

Tagged!

Tagged by MySyu!



1. Butirkan 8 perkara mengenai kamu?

  • tahi lalat aku semua di belah kiri dari atas sampai bawah.
  • suke nangis malam2.
  • cintakan bussines.
  • mudah menyayangi dan susah jatuh hati.
  • tak reti duduk diam.
  • suke nak cepat.
  • sangat sayangkan keluarga aku.
  • setia!

2. Namakan 8 tempat pernah kamu diami?

  • Segambut,KL.
  • Saujana Impian,Kajang.
  • Kajang Mulia,Kajang.
  • Kg. Jawa, Klang.
  • Bandar Tasik Puteri, Rawang.
  • Bukit Antarabangsa, Ampang.
  • Mutiara Damansara, Damansara.
  • Kajang Utama, Kajang.
3. Siapakah 8 orang yg ingin anda ditemui ?

  • Dato' Dr Fadzilah Kamsah ( nak sgt jumpe die :((.. )
  • Donald Trump
  • Preety Zinta
  • Que Haidar
  • Cinta Mati
  • Tan Sri Muhiydin Yassin
  • Diri sendiri yg amat CANTIK dan SEMPURNA! hehehehhe
4. Namakan 8 akaun bank yg pernah dibuka oleh kamu?

  • BSN
  • MAYBANK
  • CIMB
  • Bank Islam
  • Bank Of America .(hahahahaha..sape yg tahu, tahulah.)
  • .....
  • .....
  • .....

5. 8 kelab bolasepak terkemuka dunia pilihan kamu?

  • Chealsea
  • Arsenal
  • Manchester United
  • Liverpool
  • Everton
  • Sunderland
  • Birmingham
  • Barcelona

6. 8 perkara yg tidak bisa kamu lakukan?

  • Clubbing
  • Smoking
  • Drinking
  • Stealing
  • Melupakan CINTA MATI
  • Killing someone(walaupun dah banyak kali rase nak buat..)
  • Unfaithful
  • Melukakan perasaan UMMI N BUYA(walaupun aku tahu mereka byk kali terluka dgn aku :(()

7. Sebutkan 8 perkara akan dilakukan pada si hawa/adam ?

  • Nak buat ape?
  • Kalo kenal, tegur.
  • Kalo tak kenal, buat bodo je.
  • kalo si adam tu kaum keluarga, g salam.
  • Senyum
  • .....
  • .....
  • .....

8. Apakah 8 perkara yg dilakukan semasa anda masih kanak-kanak?

  • Beraya ke rumah orang yang tak kenal
  • belagak mcm org besar
  • suke cakap sorg2 kat cermin. hahahah
  • suke main petang2 kt taman.
  • banyak giler cakap.
  • mak aku kate aku paling kuat nangis. tak suke dengan org.
  • Kalo kat sekolah suke nak cari publisisti.sape skolah ngan aku taulah.
  • Candy LOVER!

9. 8 perkara dilakukan semasa study di IPT***

  • Dating, dating n dating!!! (kalo dapat putarkan mase..bende ni aku nak tinggalkan! benci!!)
  • Suke tgk kerje org
  • tak rapat dengan lecturer
  • baik ngan makguard,tp ade gak yg tak baik.
  • gaduh ngan org admin.last2 jd kwn rapat!hehehe.
  • pernah panjat pagar ngan sol n nabila nakg swimming pool.
  • study last minute.
  • Jalan sampai lebam

***semua perkara xelok yg diatas ni aku nk xnak ulang!

10. 8 perkara dilakukan semasa menganggur :-

  • Tgk tv.
  • g jalan2.
  • makan.
  • tidor.
  • bace magazine.
  • g cari keje.
  • bg abg makan.
  • bergayut! hehehe.

11. 8 perkara semasa di kota singapura
Tak pernah pergi.tp akan pergi.

12. 8 perkara kerja depan pc:

  • bukak email.
  • check maybak2u.hehehe.
  • update blog.
  • wat research pasal biz kete sewa n travel agency.
  • chatting.YM.
  • bukak MySpace.
  • bace blog org.
  • bukak website uniten. hahahahaa.

13. makanan kegemaran?

Ape2 berkuah.


14. minuman pilihan?
Epal asam boi.hehehe.

15. siapa cintamu sekarang ini?
Its complicated!

16. teman paling rapat ?
Currently, Ana n Kak fath. Both of them know everything bout me!

17. Sebutkan 8 orang member rapat kamu di IPT?

  • Bonie
  • Syu
  • Nabila
  • Shirley
  • Ana
  • Wan
  • Khan
  • Boshra

18. 8 orang guru yg paling kamu suke?

  • Pn Zuraidah (Cikgu pengawas)
  • Pn Rozita (Guru besar SKK)
  • Cikgu Ayob(Cikgu K.H)
  • Banyak tak ingatla....!

19. Butirkan 8 perkara hobi dan minat kamu?

  • Bawak kete.
  • Jalan2.
  • Surfing.
  • Tgk TV.
  • Cerita hal bussines
  • G jalan jauh.
  • Jalan dgn kawan2.
  • Jalan sorg2 kt putrajaya.cari ketenangan.hehehe.

20. Apakah 8 perkara yg ingin dilakukan ?

  • Belajar tinggi2.
  • Jadi muslimah sejati( mak aku mesti nangis kalo aku jd ni..)
  • Kumpul harta banyak2 utk keturunan aku nti. Nak jd kaya!
  • Mencipta nama.
  • perbaiki semua kelemahan diri.
  • nak senangkan hati ummi n buya.
  • kurus!
  • Kawin!

21. Siapa yg mahu dijadikan tagged seterusnya?

  • Kak Fath
  • Haziq
  • Kak Lavendar
  • Pipah
  • Izwat
  • Aweknona @ Kak Kai
  • You!