Tuesday, February 17, 2009

dream, dream and dreamsssss!~

ape ek aku nak cite lam blog ni. ase nye byk nak cite. tp x trcite coz byk mende aku pk. banyak perkare2 penting yg aku tak setel lagi. disebabkan terlalu banyak kerja. sampai tak tahu mane satu nak abiskan dulu. hurm.
**********************************************************************************************************************************
(Business)
- Malaysia - Indonesia - Brunei - Singapura - Vietnam - Filipina - Thailand - China -India -Taiwan -
ape yg aku maksudkan dengan perkare diatas? aku pon tak tau..tgu dan lihat sajalah...hurm.
*****************************************************************************************************************************************
2.77 - 3.20 - 3.67 - 3.33 - 3.2
ape lak yg aku maksudkan dengan angke di atas? lagila aku tak tahu. lagila kene tunggu..
*****************************************************************************************************************************************
UNITEN - UoQ
yg ni aku pasti. sbbnye yg ini lebih penting drpd yg atas tu.
*****************************************************************************************************************************************
HANNAH Car Rental - HANNAH Trip n Tour - HANNAH ???
yg ni pon akuu tak tau pe lagi.. papepon..tgu je ar....
♥HANNAH T.A♥