Thursday, February 26, 2009

Kisah Babi dan Anjing2!~ MENARIK!!

arini telah terungkap segalanya. semuanya sudah terjawab. banyak cerita yang aku terima. semuanya aku buat masuk telinga kiri, keluar telinga kanan. tapi kali ni dapat cerita daripada emupnya badan. iaitu anjing. gilelah, makhluk haram boleh hadir dekat aku. shuhhhh.. pegi jauh2.. kau haram, kau jangan dekat dengan aku. kisah "anjing dan babi" tajuk utk arini. aku sikit pon tak mahu tahu tentang anjing2! silalah jangan dekati aku. sesungguhnya, anda itu jijik dan busuk. sama seperti babi. satu spesis. aku lagi jijik dengan babi yg main kotor tempat aku. semak lah dok KL. G balik tempat kau atau masuk kubur. kau bukan lagi manusia. aku iktirafkan kau Babi kerana sangat sepadan gelaran itu buat kau.

Buat anjing2, jangan tergedik2 dekat aku, kau punya pasal, banyak barang kau rasa, banyak barang kau bagi pon, banyak barang kau main ke, pegi mampuslah kau. apa kaitan dengan aku. kau fikir kau akan bahagia selamanya? ko main kotor ingat boleh dapat bersih.. kau kalau mandi pakai sabun berbotol2 pon kau tetap kotor.haram lak tuh. kau haram sama padan dengan babi pasal babi tu haram. tak pandai berkawan, pergi dengan golongan2 kau saja. jangan buat tak tahu malu. tehegeh2 terkinja2 menjaja2 cerita, mereka2 cerita. kau tengok apa kau dapat. aku pedulik apa yg aku nak buat, pasalnye kau haram. jadi hak aku nak cakap pasal kau. silaplah kau main dengan api. pasal aku skang dah jadi api.

mungkin kau datang cerita kat aku sebab kau pkk aku sama spesis aku kan? wahai sang2 anjing, ada yg sekor dr kamu2 yg nak dilanggar oleh babi. babi sangat bencikan kamu.siap cakap bende yg kotor pasal kamu(memang sediakala kotor dan haram).. sekarang babi dah bersatu dengan anjing. bersedialah babi utk jadi the next. dan trahniah babi kerana berjaya mereka cerita yg terhebat. dan boleh kalah dengan cite "slumdog millionairee".anjing dan babi, sila jangan mencemarkan tempat aku. Baliklah tempat korang, cariklah rezeki kat tempat korang. jangan semak2 lah kat sini! iaitu kuala lumpur, lembah klang.. sesungguhnya kamu2 sangat jijik di sini. dahlah KL ni banyak sampah. tambah pulak kamu2 yg macam sampah.

satu je utk anjing2 dan babi:

GI MAMPUS! GET LOST! BERAMBUS! HAQQQ TUIHHH!!!

BABI DAN ANJING2,KAMU2 TELAH TERPAHAT DI SLIPER TANDAS AKU YANG BHARGA RM1.00. BANGGA TAK WAHAI BABI DAN ANJING???


P/S: JANGAN SESEKALI FIKIR AKU LEMAH. INFINITI MANUSIA DIBELAKANG AKU. : BABI DAN ANJING2 BALIKLAH KE TEMPAT KAMPUNG KAMU2.: KAMU TAK LAYAK DISNI. KALAU MAHU DISINI, PASTIKAN JANGAN ADA BEKAS YANG TINGGAL.TERMASUK BANGKAI KORANG KALAU MAMPUS DI TEMPAT AKU. BALIK DAN BALIK. SEMAKKKKKKKKKK!!!!!!!