Friday, February 20, 2009

Selamat ari jumaat semua...

alhamdulillah. aku masih sihat dan idup di 20 febuari 2009. Thanks Allah. Dikesempatan arini, aku nk ucapkan selamat hari lahir yg ke 23 thn 10 bulan buat CINTA MATI aku.
aku doakan buatnya;
  • semoga dipanjangkan umur dan di beri kesihatan yg utuh
  • di murahkan rezeki
  • di beri kebahagiaan yg berkekalan
  • sentiasa tenang di dalam hidup
  • sentiasa dibawah lembayung rahmat-Nya
  • dan semoga segala apa yang di lakukan, dipermudahkan serta berjalan lancar.
pesan aku buatnya;
  • jgn lupakan aku
  • aku tak pernah lupakan dia
  • jgn khianati aku
  • aku tak pernah khianati dia
  • aku takkan ingkar ape yg aku dh janjikan
***************************************************************************************************************
arini bgn pagi2, pergi anta Diya kt KTM, den, g admin, print transkrip (utk appointment-nak wat MBA, location: di IDP kt megan avenue depan KLCC isnin ni) dan daftar utk jd fasilitator dgn ana. gile semangat aku. at least ade kenangan aku disini nti. pastu g anta kereta org nak sewa. sejam aku tgu mamat tuh. aishh. marah btol aku td. sian kat die. huhuh.kengkadang aku kene tegas gak sbb ana kate aku nih suke bg muke. iyee ke? hahahha. cepat lembut ati kot. tp aku tetap ganas. hahahahaha.
*****************************************************************************************************************
esok aku ade treasure hunt anjuran COIT. aku nak menang! yeyeyeyy!! hehehe. aku group dengan najib, herman(boss).. hehehe.smua laki.. jgn jd kontroversi lak nti. yela..mcm aku dpt cite dr membe aku bru2 ni. tak pasal2 name pakwe aku "Ridhwan"? hahahhaha. klakar2. aku masih setia pada yg satu lah. pelah korg nih. ha..silelah pade siape yg nak buat cerita. buatlah byk2. bg aku glemer. baru lagi rmai Local yg nak sewa kete dgn aku. hhehehehhe. *joking* aku cume pesan kt member aku tu:" kalu mau tau cerita pasal aku, sila tnye pada tuan punye badan" husniyyah alhusna bt mohd nashim ade 1 je kat malaysia, jd tak perlulah tnye pd Husniyyah Alhusna yg lain. dtg tnye pd aku.kalo aku rase aku nak cite, aku cite, kalo x.xcitelah. cececeeee..bajet glamerla aku? poyo je!
takde hal lah aku. standard malaysian, termasuk aku, suke sgt dgr cite dr org lain. dh jd mcm tradisi plak kan.dgr yg tak betul lagi best dr dengar yg betul. sbb org kate:"reality is stranger" yap! i`m agreed! pape pon, kite ni tetap di dunia relaity, bukan di alam fantasi mcm cite Upin dan Ipin tu. hehehehe.
****************************************************************************************************************
ckp pasal upin dan ipin, aku nak tgk sgt cite tuh! ade 2 org dh offer nak banje. so yg mane satu? tgu aku wat undian dulu. leh ah weekend ni g tgk jap. tp tgk keadaan jugak sabtu dah penuh aktiviti. ahad ade class bngkel. so malam je free.. huhuhu.
dis weekend tak dapat jumpe bonda.lain mcm plak ase. ye ar. lately, every weekend mesti balik umah bonda. kekasih hati aku. ehhehehe. agak2nye apelah yg sedang dibikinkan bonda aku skarang nih. ngajar org kot. tahlah.. aku doakan semoga ummi sihat sejahtera dan sentiasa happy. i love u soo much.

*myBonda tersayang*

semenjak aku rapat dengan Ummi aku, segala kerja2 aku mudah sgt. mcm takde masalah. walaupun kadang2 rase berat dan byk beban. mungkin inilah dikatakn berkat doa seorang ibu. aku masih pegang kata2 ummi aku, "nak doa ummi sampai, jangan buat maksiat, insyaallah takde halangan doa ummi utk nya". ya.. maksiat ade byk2 kategori. aku pon tahu. aku masih belajar diatas landasan dan harap tak tersasar lagi. heheheh.


aku rase aku dah byk sgt merapik. sblom lagi byk aku merapik, aku nak stop dulu. Lain hari lain cerita haa... nti aku uploadkan gambo treasure hunt yg akan berlangsung esok ;)wish me luck! =))




"YaAllah, engkau permudahkan segala urusan aku.. buangkanlah sikap malas aku dan kau berkatilah setiap kerja yang aku lakukan. segalanya aku niat atas nama-Mu. Kau berkatilah juga rzeki yang kau berikan padaku, aku bersyukur atas ni'mat kurniaanmu ini. jangan biarkan aku lalai dan hanyut dr landasan yg kau tetapkan.Hanya pada engkau aku berserah.. Amin~
"SELAMAT HARI JUMAAT SEMUA!"




♥ HANNAH T.A ♥