Wednesday, March 4, 2009

Jika mahu, minta pada-Nya!~

Alhamdulillah.. syukur yang tak terhingga.. business makin rancak. apa yang dirancang dan dihajati semua diperkenankan. cume ade beberapa impian belum terlaksana, dan aku sedang berusaha ke arah itu. Angkat Accord!~heheh.. aku tak kuat. tapi aku cube nak jadi kuat.. lihat saja nanti. Next trip, ade 20 pax tetamu yang mahu ke Jakarta-Bandung..Alhamdulillah lah. kenal dengan org2 besar, masuknye pun besar2..heheheh. Kereta pon semakin laju. sekarang ni, aku berminat dengan kereta2 besar je, sebab yang masuk pun besar2..alhamdulillah lah market Bangi ni laju.ade je org nak kereta mewah2, besar2. Baru ni dapat tender dengan Kementerian Pertahanan. Dorang sewa naza aku dalam tempoh yang agak lama. Lepas ni dorang amik lagi dengan aku. Alhamdulillah. Syukur sangat2!! sesungguhnya Allah sentiasa mendengar rintihan hamba-Nya.

Lepas ni aku akan menjadi triple busy, 2 minggu lagi dah nak final . Jadual study dah buat, tapi blum mula ape2 pon. sebabnye mengadap Project. Aku doa dan berharap, aku dapat buat yang terbaik lepas ni. Tiap hari mintak doa dari ayahanda dan bonda aku. mereka fahami aku. Love them so much.

Aku berdoa dan berharap, semoga aku tidak lupa diri dan sentiasa mengingat dari mana aku bermula. InsyaAllah aku tak pernah lupakan insan yang banyak membantu aku sebelum ini, yang dah banyak mengajar erti kehidupan pada aku, sehingga aku mampu berdiri di tahap ini. Terima Kasih.

***this is mine! Punca Rezeki***
♥HANNAH T.A