Monday, March 2, 2009

Musuh dalam selimut!

dalam hidup aku, aku tak pernah nak berdendam dengan siapa pun. tapi aku tahu ramai di luar sane yg berdendam dengan aku. ya! aku memang mudah marah kat org. tapi aku tak simpan dan pendam. lame2 aku blh lupa sendiri. itu aku.

tapikan aku dapat rase yg diluar sane ade yg meletakkan aku sebagai musuh ketat mereka. terpulang, suka hatilah. hak korang. aku dapat rase kan org yg meletakkan aku sbg musuh mereka mungkin dr kalangan kawan2 aku sendiri, org terdekat aku, rakan2 business dan org zaman silam aku. seperti yg aku kate tadi, terpulanglah korg mahu meletakkan aku sbg musuh, tapi, aku tak ade meletakkan sesiapa pun sbg musuh aku. aku memang ade berdendam, tapi dendam aku tak lame. tibe2 hilang. bukan sebab tak kuat pendirian, tapikan, entahlah, takde faedaah pon aku dapat. lainlah kalau dapat duit nak bayar Naza Ria aku ker. blh gak aku dendam ramai2 org. kah kah kah!~

musuh dalam selimut tu ape ek? ape yg aku faham, musuh dalam selimut adalah musuh yg kita tak nampak, tapi kita tahu ade.btol ke? entahlah.. nasihat buat org2 yg menganggap aku sebagai musuh korang, tolonglah.. jika kamu ingin menjadikan aku sbg ,musuh. silelah..tapi, janganlah menghantar santau atau sihir kat aku. ape yg korang tak puas hati, datang n bincang dengan aku. rase aku ade berhutang, jumplah aku. korang yg menghantar sihir/ santau ni dapat ape? duit kene kuar, kalo aku berubat balik, korg yg rugi.. membazir.. buang masa.. buang tenaga.. baik korg simpan duit tu gune bende faedah.

kalo dh rase tak sukeee sgt aku, datang, bunuhlah aku (kalo rase bebal sgt dah) . dtg depan2 habis cite. tak payah nak seksa2 hidup aku. tiada faedah. sekali lagi aku tgaskan, TAKDE FAEDAH.

ape2 pon, aku nak nasihatkan, ape2 bende dalam dunia ni kalo blh berbincang, kite biincang, cakap baik2, tapi kalo dah tak leh bawak bincang sgt, duk diam2 je. takpayah nak buat bende2 ngarut yg merosakkan aqidah. aku pon bukannye baik, tapi aku takpernah buat bende2 yg menyesatkan yg boleh merosakkn aqidah aku. cukuplah kalu aku marah, aku lepaskan. bukan nak meleret2.

kate terakhir aku, AKU BENCI PENGKHIANAT!~ aku tak tahulah aku sedang berdendam ke ape. tapi aku doakan agar aku tak terpesonglah utk membalas dendam ke ape ke. Biarlah die mendapat balasan yg setimpal daripada NYA.~


p/s: dapat kereta baru. dah 2hari dah. hehehehe. alhamdulillah!~ musuh bertambah setara dengan rezeki yang aku terima. Thanks ALLAH!~ aku tahu ini semuan UJIAN mu!~