Monday, March 30, 2009

Selamat Pengantin Baru untuk bakal pengantin!~

kat sini aku nakucap kan "selamat pengantin baru" kepada bakal pengantin yang akan melangsungkan majlis perkahwinannnye tak lame lagi.
Insan ini pernah menjadi "rakan karibku" suatu ketikadahulu. Pernah tidur sekatil.Pernah makan sepinggan. Pernah nangis same2. Gelak same2. Tengok wayang bersama. Pergi jalan bersama2. sampai ke kuantan pun pernah. Tambah, Mendengar ceritaku. Memberi nasihat kat aku. dan banyak lagi perkara yang kami buat bersama. Aku tak pernah lupakan akak nih.
Walaupun keadaan membuatkan kita dah semakin jauh, tapi aku tetap tak lupa dan hati aku selalu dekat pada insan ini. Aku selalu sangat ingat insan ini dan keluarganya juga. Takpernah lupa!Aku berharap yang kita takbermusuh dan tak ada sengketa.
Dikesempatan ini juga,aku nakucapkan,"selamat hari lahir buatmu" pada 4 April 2009 yg bakal tiba. yang ke 29 tahun tak silap aku. kalau tersilap, mintak ampun yaaa!~ Semoga dipanjangkan umurdan dimurahkan rezeki kak! Tahniah juga kerana bakal mendirikan rumah tangga kak! doakan turn saya pula nanti!~ Amin!!~~ :)))
notaKaki: Teringat dulu pernah tdo dalam kereta, depan masjid putrajaya dengan akk ni sebab kat umah putrajaya time tu dengar bunyik hantu. hehehehe.Lawak bile teringat balik. Hurm.....