Wednesday, April 1, 2009

I fall in love with 12 rounds!

tadi jam 4.25 ptg, hp bunyi..

kak urya: nya katne?
aku: dlm bilik, wat project
kak urya: bile last paper?
aku: dis friday. y?
kak urya: dtg mid skang. tgk wayang.
aku: ha? pukul bape?
kak urya: pukul 4.50 wayang.ko dtg the gardens. kite tgk premiere punye.


gile? aku trus basuh muke, mandi sikit.sms shirley.

aku: ley dtg skrg amik aku. aku nak kuar.
shirley: (trus call aku cakap dah sampai ilmu)


so shirley drive anta aku sampai mid valley. gile? kuar uniten kul 4.38. sampai je mid tepat jam 4.47. kurang 10 minit. gile kan? ley dengan agendanye ke Time square. aku trus g jumpe syira n kak urya. kami tengok cite 12 rounds. ape yg leh aku ckp, aku sudah jatuh hati sama hero nya iaitu: John Cena. aduh2. malam ni mesti termimpi2 die. hakhakhak. gatal gile aku.suka2 je.


**myHero!!! **

1st time lah aku masuk wayang premiere kat the gardens ni. menarik. dalam paggung, ade sikit je seat. harga die pon leh tahanlah. so, we all start watching. pas tgk movie, kami solat, den makan di Kenny Rogers. Nyum2.

Tentang 12 rounds,lcite nih ade gak lah menyentuh perasaan. hebatnya cinta. hebatnya wanita. cite nih menunjukkan besarnye pengorbanan seorang lelaki utk selamatkan org yang dia sayang dan cinta. best2! fokus cite ni bukan cinta semata2. banyak action, dan mcm2 lah. pendek kata tak rugi wo.panjang kate plak, tak rugiiiii woooooo.hakhak.

buat pembace2 blog aku yg blom menonton cite "12 rounds" ni. silelah menontonnye. kompem tak rugi. pas g menonton, kalo rase tak best, gtau aku, aku bayarkan balik tiket wayang. hakhak. best gile cite ni. aku bg 12 /10 bintang ah rating tuk cite nih. yeaaah. i likeeeee!~korang takkan punye ckp tak best.so, silelah menonton. daaaa!~


notaKaki: kerje berlambak2. boleh tgk wayang lagik. buya dah nasihat,ummi dah nasihat. so, papehal jadi pas ni, salah aku. sudah buat, sila tanggung, wahai husniyyah!~pasni dah tak kuar dah. fokus pada tujuan. Hurmmm. Boleh kah?