Wednesday, April 8, 2009

Oh. Saye Di TAG. Kebetulan sedang F&F (Frust&Free), so layan!~

Saye telah di TAG oleh akak yg saye admired. iaitu kak Lina a.k.a Lavender78. Yang kini sedang strugle dalam pengajian beliau kini iaitu PhD di Victoria,Australia. Good Luck ya kak!~ ;)


1. Bekas kekasih saya adalah:
Ada 2 sahaja, iaitu Mohamad Fitri B. Yasri - ketika cinta zaman sekolah n lagi sorang ni sape yg tahu, tahulah.. aku tak suke nak inrframekan die. sbb sangat lame kami bercinta sebelum ni. nak sebut bekas pon, ermmm, tahlah.

2. Saya sedang mendengar:
lagu didalam blog saye. dari tadi pusing lagu same. pening pale aku!~ adeyh! tutup jap r.

3. Mungkin saya patut:
Bukan mungkin lagi, tapi MESTI- kurangkan berat badan, sebab nak kawin. n kurangkan berbelanje. Mungkin saye patut memberi peluang kepada si dia yg cube nak tawan hati saye..(cecececeeeee.... geli aku)

4. Saya suka:
membace, memblogging, Jalan2!(ini Wajib dan aku suke sangat!!), berbisnes, cari peluang, berkawan dan kenal ramai orang..

5. Sahabat-sahabat baik saya:
Terlalu ramai, dipendekkan insan yg menganggap aku sahabat baik adalah sahabat baik aku. Yg utama; My Shirley n Ana! Friendship forever beb!


6. Saya tak paham:
kenapa setiap pertemuan pasti ade perpisahan.. tak boleh ke pertemuan terus kekal tan perpisahan. keran perpisahan tu sangat perit buat aku! eeeeii Phobia beb!

7. Saya kehilangan:
Org yang saye sangat sayangi.Hilang diMata, tapi sentiasa diHati, Hilang My Handphone, Hilang akal!~ kahkahkah ;))

8. Ramai yang berkata:
Saya patut kurus!~

9. Makna nama saya:
Cantik dan baik. Tapi aku jahat je. ngehhhh!

10. Cinta itu adalah :
Anugerah Dari Allah. Cinta membuatkan seseorang jatuh dan bangu. Cinta boleh jadi Hitam dan Putih, Cinta jugak menghalalkan yang Haram, Cinta juga menyembuh yang Sakit, Cinta juga membuatkan yg Miskin Jadi kaya, cinta jugak membuat seseorang tu hilang akal, dan jadi Pembunuh. Cinta tu sebenarnye Pahit dan Manis. Terpulanglah siapa yang jumpa manis, manislah ia.. Tapi sekarang aku dah tak caye dengan cinta. Tak taulah kemudian ari pulak.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
memikirkan bagaimana mahu menjatuhkan aku! silakan.ngehhh. (ape yg aku mengarut?)

12. Saya akan cuba :
menurunkan berat badan, mengemaskinikan kerja2, lebih fokus dan utamakan pelajaran.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
endless.

14. Telefon bimbit saya :
Nokia Murah n Blackberry

15. Bila saya terjaga dari tidur :
saye cari handphone

16. Saya paling meluat apabila:
ade org yg perasan cantik n gedik depan laki. eeeeii geli aku!~

17. Pesta / Parti adalah:
Banyak makne. Parti keadilan pilihan aku. Pesta keramaian pilihan aku. hakhakhak.


18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
semut.

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
Sekarang. I really enjoy with my life now! Yahooooooo!~ :)


20. Hari ini :
Aku banyak wat perkare bodoh. seperti, memasukkan sume barang yg dah dipacking kedalam kereta..kemudian, baru kejap ni aku kuarkan balik semua, sebab tak jadi move umah. apeke bangang yg aku buat?? dahlah banyak giler barang. beratus tangga dah aku naik. adeyyh!

21. Malam ini saya akan:
Melayan diri dan tidur! yeehaaaa!~

22. Esok pula saya akan:
menghabiskan mase saye dia atas katil because i dont have anyplan to do for tommorrow. Tengoklah kalo kereta keluar.

23. Saya betul2 inginkan:
Ayahanda dan Bonda aku bersatu semula, aku dapat BMW dan fly cepat2, belajar sehingga berjaya! yeeeeeee!!!.

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
aku suke sangat tgk muke aku bangun tdo.tatau nape..hehehhee.

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
mall lah!

26. Makanan Barat atau Jepun:
Barat la!

27. Bilik yang terang atau gelap:
Gelapla best ;))

28. Makanan segera adalah:
Maggi. kahkah(aku takleh makan megiinti muntah) ni aku bg je jwpan yg terlintas.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"bye ley, sok lunch same tau..goodluck esok "

30. Siapa yang anda nak TAG?
heheheh. sape yg bace ni, dann ade blog, aku nak tag. keutamaan di beri pada:

-Kak Fath
-aiza natasha
-izwat
-pipah

dan sape2 yg rajin bace blog sampah aku nih. hehehehehe.

mau tdoo..daaaa!~