Sunday, April 19, 2009

Pagi yang Indah. Tengahari Yang Lengkap. Petang Yang Penat. Malam Yang Ngantuk. Weuuu!~

Pagi tadi: Bangun pagi2. gi jogging dengan Encik Aziz di Taman Tasik Titiwangsa. Dah lame tak follow si aziz ni jog.. Adududu.. 18 pusingan beb. Tapi bukan akulah. Aziz yg 18 pusingan(kononnye..) :p

Tengahari tadi lak: g kenduri kawen Bro Pac di Greenwood. Congratulations Bro Pac!Lawa giler kak nana tadi.

Petang: Sessi perpindahan rumah dengan Ana. Tapi malangnya, rumah problem, ade orang masih tak keluar rumah yg aku nak move tu. So kene tunggu sampai esok. Lalu,Aku Tidoooo....

Malam : aku sedang ngantuk. Tapi lapar.

notaKaki: Entry selepas ini, (tapi belum decidekan lagi bile) aku akan mengupdatekan tentang Program Diet Berjadual yang aku nak semua orang tahu hasilnya. Nantikanlah! hehehehe :P. Kali ni yang betul2 punye. Tapi hanya utk jangka 4 minggu sahaja.