Sunday, April 12, 2009

Pagi yg indah ;), Jangan Tegur!

Good Morning!~ dengan hirupan udara angin pagi di Mutiara Damansara cukup menyegarkan aku yang belum pon mandi lagi neh. Riuh rendah rumah dengan adenye kak umai, kak urya, syira n bonda. aku yang paling lewat bgn. hehehe. smalam tdur awal. penat sgt..


semalam dah tak mrajuk dah. aku telah menjatuhkan keegooan aku dengan membalas juge msg die stelah beriban call dan sms tdak berjawab.huhuhu. smalam aku abeskan masa malam aku dengan kekanda2 n bonda aku. bertempat di cineleisure, damansara, kmi menonton wayang :Jangan Tegur. Filem Arahan Pierre Andre. Best jugaklah. sound system yg mantap. memang riuh panggung. byk gak adegan yg menyeramkan. bonda aku paling excited. die yg beriya2 nak tgk cite tuh. siap bli tiket siang2nye lah. hahahaha.


wayang abis jam 9p.m.. abis je wayang, bonda aku leh tnye:"nakg mane pasni?awal lagi ni" hahahha.gelak je kitorang. amboi2. dah maju ye bonda aku nih! ke, perli anak2 die. pastu, kami bergerak ke Giant Damansara.. kitorang lepak makan di J.Co Donut. Waktu nihlah bermula sessi luahan perasaan pasal kahwin. Bonda aku lum setuju utk aku bertunang. aku pun tnye je. Bukannnye ade pape pon. huhuhhu. Kalau ade jodoh, tak kemana!



notaHati: Minta maaf kepade sesiape yg terase bce entry nih. huhuhuhuh.