Thursday, May 14, 2009

Bahagianya hidup jika dilandasan yang benar :)

Kenape tah title entry aku kali ni macam pelik je bunyi. Tetibe rase nak taip camtu. "Bahagianya hidup jika dilandasan yang benar " . Betul kan? cube kalau kite kt landasan yg salah, mesti kite rasa tak bhagia. Bertimbun2 masalah datang, tuhan pun benci kite. Macammana nakdapat rahmat drpd tuhan?

Tapi kan, dalam dunia ni manada org yg takmau bahagia..semua org mahu bahagia..tapi kadang2 kite sendiri tak sedar kite dah salah jalan.. kite ingat bahagia yg kite kecapi tu adalah dilandasan yg benar. Realitinya tidak. ada yang dah jauh sangat tersasar..nak berpatah?mesti kene amik mase punye.

Bagi yg baru tersasar sikit, anda masih mampu membetulkan jalan anda ke landasan yg benar..biarlah lambat pun.. tapi kamu masih ada lagi landasan itu. Bagi yg ada niat, tapi masih belum lagi jumpa landasan itu, jangan berputus asa..sentiasa berusaha. Bagi yang dah puas hati dengan jalan mereka kini, berhati-hatilah agar anda tidak tersasar dan pastikan anda di jalan yg benar. ;)




nape pelik sgt muke aku dalam gambar2 diatas nih? kenpius2.uh.

notaHati: Entry ni utk aku sebenarnye. Tapi, sape2 pon leh jugak.;)