Monday, May 11, 2009

Happy 46th Birthday To My Lovely Ummi!~~

Alhamdulillah.. Arini genablah 46 tahun umur bonda aku. Alhamdulillah. tuhan masih panjangkan umurnya. Aku doakan semoga ummi diberi kesihatan yang berpanjangan.. Love You Ummi!~

Malam tadi tepat jam 12 mlm, 11 mei 2009, kami adik beradik termasuk kak fath, celebrate bday bonda di Teratak Bonda bertempat di Mutiara Damansara. Aku leh nampak kegembiraan dari air muka bonda aku. Memang kami adik beradik mau buat suprise, seharian tak wih "mother's day".. tak datang umah.. buat tak reti je.. sebenanye memang kami dah rancangkan utk ummi. Ummi pon ade ckp samalam " ingatkan korg tak ingat ". hehehhee. manade leh tak ingat... mak kami ade 1 jeeee dalam dunia ni. heheheheheh. :)) love u lah ummmi!

Semalam 10 mei 2009, nenek buat kenduri tahlil kecil-kecilan di kg. baru, sempena nenek,atok, paklong, maklong, kirin, cik eri n cik ani akan berangkat ke tanah suci utk mengerjakan umrah pada khamis ini bersamaan 14 may 2009. Aku doakan semoga segalanya berjalan lancar..InsyaAllah.Amin.


coretCoret:
1. arini g klass ummi gosokkan baju, seingat aku, ummi last gosokkan baju aku, 10 tahun lepas.. heheheheh.
2. Dah 2 ari selsema demam.. pening pale. tapi senyum2 je lagi.
3. Gambar2 lom di transferkan lagi. nti dah dapat gambar, akan diuploadkan..
4. Arini sangat ngantuk. tdo kol 2 pg, bgn 5.30..terus gerak ke bangi. uwaaaa.penat.