Tuesday, May 26, 2009

Perniagaan Sendiri

Tadi aku sampaikan speech: "Perniagaan Sendiri". Tajuk yang mudah di goreng pada aku. Memang tak bersedia, memang tak berlatih. Slide aku buat 100% ayat sendiri, yg aku faham, slide tu aku buat 10 minit je. Pendek kate, memang takde persediaan.

Pagi2 semangat nak bg speech ni, batri kete kong sekali lagi. yeah. setelah sekian lame, akhirnye aku naik bas juge... ;)) datang lambat pon takpe.. rileks je lagi. aku memang slamber yg amat n kawan2 lain pon tahukan :p ? hahaha.

cam biase, gamba atas mesti ade.kahkah.


peace!

after speech, waffle la..pe lg!
peace lg!

peace lg, lagi. heheh.

p/s: gambar yang dipaparkan adalah sekadar iklan dalam berkongsii cerita. sebabnye, kebanyakan org yang mengunjungi blog, suke melihat gambar drpd membaca cerita..jd, gambar yg tak kene mengena, tak cantik, kalau aku bubuh pon, masih ada org nak jamu. Am i rite? ;)