Thursday, May 28, 2009

saye dah siap sume!~

aku senang hati siket pabile beberape kerja penting sudah pun selesai ;)) nyaman rasenye.. sekarang ni hanye perlu, pasrah dan tawakal. apepon doa itu penting. ;)

lapas ni byklah kije2 yg sedang Q boleh dieselesikan.
Thanks to ayahanda for ur support.


Banyak perkare dan impian aku blom tercapai lagi. Banyak yg masih aku inginkan dalam hidup. Ya, usaha yg berterusan tu perlu. aku pun tahu. Sekarang baru nak teruskan usaha lagi. Kadang-kadang ase sedih sebab sunyi. Biaselah.. idup..kadang2 mesti rase sunyi.. walaupun dah genab setahun 1 bulan.. tapi terase lagi.. Buat dia.. aku tahu dia sedang bahagia sekarang ni dengan kehidupan baru dia.. semoga sentiasa bahagia.

Aku yang pilih jalan begini, jadi aku kene trima. Aku yakin Jodoh daripada Tuhan dan aku Yakin dengan ketentuannya.


Memang kita rasa ingin berteman. Berdasarkan pengalaman kehidupan aku yang lepas, dalam berteman, kadang2 ade juga nak rasa bersendirian. sekarang dah bersendirian,rase cam nak berteman. Kadang2 ade rase merungut.. aku tahu semuanya aturan-Nya. Jadi aku terima ler semuanye...

Kini, aku hanya berdoa dan berharap segala Impian aku tercapai. Bukan tak puas, bukan tak bersyukur, tapi aku masih mendaki gunung yang tinggi lagi.. Aku hanya mahu kehidupan yang selesa, buat aku, keluarga dan keturunan aku akan datang ;)) InsyaAllah.




notaHati: Semoga Bahagia Selalu. Ingatlah aku yang pernah Hadir, menjaga kamu, memberi kasih sayang, semangat ketika kamu benar-benar dalam kecewa. Jangan Lupakan Aku walaupun aku tahu, kamu tidak lagi mengenali aku!