Wednesday, May 20, 2009

Semoga cepat sembuh!

ni cite pasal kawan aku nahar. dulu aku n nahar agak rapat. selalu g tandas same2..buat kije same2..masuk pertandingan pantun same2..dapat nmbo 2 lagi. nahar ni manje orgnye. tapi ngade2. aku rapat dengan nahar sbbnye dulu time skolah, aku Naib Presiden PBSM (Persatuan Bulan Sabit Merah) dan nahar ni setiausaha aku. so..sbb tulah kitowang rapat.. dah hampir 5tahun aku tak jumpe die.. dan semalam barulah aku g jumpe die. tupon dapat kontek dari friendster.mmg lost contact da dgn die.

smalam g lawat nahar kt hospital serdang. die masuk wad "kordologi"?ntah..lupela..tapi pasal jantung2la.. sian kat nahar :p tapi aku tau, nahar ni kuat. semoga cepat sembuh nahar!

ni lah syahnahar!

sukesuke

aku n nahar
notaKaki:sempat berkenalan lagi dengan sorg patient Tan Sri Kamal Azman (MD of Probil Industries (M) SDN BHD) sempat cite2 n kongsi pasal business.He is very humble and friendly person.Nice to meet u, uncle kamal! ;))