Tuesday, May 5, 2009

Yeyy! dah dapat Hadiah Hari Jadi! (psstt: my birthday is on 18th may ya!)

5/5/2009 - Aku dapat adiah arijadi. heheheh. Hadiah nye ialah: Pokok Bonzai dan bajenye..(baja organik ok! bukan makanan ikan!heheh)

walaupun belum lagi arijadi aku, tapi org ni dah bagi dulu, alasannye kononnye nanti time birthday aku, die takde kat sini. sob sob. huk hukhuk.. takpelaa.. takde rezeki dahkan.

Thanks anyway!

excited sgt nak menjage pokok nih. sebab nye aku tak pernah ade ape2 binatang peliharaan mahupun tuumbuhan peliharaan. In adalah kali pertama nak menjaga dan pelihara hadiah dari seseorang. Katanya, utk long - term.. hurrmm.. insyaAllah.. i'll try my best utk menjage bonzai ini sebaik mungkin .

Thankss again dearrrrrrrr!~

nti diupload gambo.myBonzai! hehehe


notaKaki: Korang yg bace blog nih, 18th may ni bday aku. Nak adiahhh :P heheheheh.