Sunday, June 14, 2009

Cookies For Hurr's Door Gift

**Iklan shj**

Aku baru balik dari Umah Maklong Di Jalan Peel Cheras. Uwarghh. Penat giler arini. Malam tadi tdo kul 5 pagi sbb takleh tdo. Tambahan, memikirkan perasaan org yg aku dah kecewakan. Alhamdulillah, its getting better now.


Berbalik Cerita kat umah maklong td.. tujuan utama g umah maklong sbb anta brg2 nak buat cookies utk doorgift majlis kak urya nanti. Tapi tadi aku, kak fath n syira tlg siap2kan adunan je dulu..tapi tak mula buat lagi.. maklong kate ade dalam 2000 cookies yg nak buat. Kene buat siket2 dulu.. Cookies yang nak buat ni namenye "refrigerated" . Memang cookies terbaik lah. sedap woo. sape2 nak rase, datanglah majlis akk aku kawen nanti. hehehhe.







ini coklat masakan. diperlukan 2.5kg X 2 utk 10 adunan.

kitowang potong ikut 2 aun

tgk semangatnye kak fath sampai tak salin baju.huahua.

ini adalah hazelnut ground.Mahal kat kedai lain. Nak murah, dtglah lorong hj Taib!hehe.

ini coklat dr langkawi. Takde kene mengena dengan agenda kami.Sekadar hiasan.heheheh

notaKaki: sudah nantuk! mau tdo.esok mau men badminton n jogging di titiwangsa!~;))yeeyy!