Thursday, June 4, 2009

Monster Vs. Alien dan Tudung Syria

Skang tgh berjinak2 pakai tudung syria. hehehe. mule2 cam kekok. sebab tak biasa. tambahan pule, jarang lihat org pakai tudung nih. Ilham memakai tudung ni drpd kak kai. heheheh. awal2 beli dulu pun, bli kat kak kai..skang ni bli kat kedai, sbb terus dapat. tapi saye slalu menyupport kak kai kuw!~ hihihih. kadang2 ase cam pelik je pakai tdung syria nih. tapi lame2 ok je kot. walaupon muke aku kelihatan seperti telur bak kate kakak aku. takpe ah. asalkan aku selesa. hehehe.


smalam g cari bekas door gift utk buh muffin.. tapi tak jumpe. jumpe wrapper utk cookies je.pastu melencong g metro kjg, cari suar lah pulak. heheheh.. ha.. tadi pon ade g semua house. tapi tak jumpe gak. esok, sambung lagi pencarian aku. ehehe.








kawan dr kecik kitowang!(ni gambar 3 minggu lps)

ni 1st time try publishkan tdung nih.ok ke?

ni ngengade namenye

kt metro kajang

my best cousin, kak fath

ape kesss?

lovessssss


ni time try suar smalam.

no komen

ok la kut suar nih

ni gambar 3 minggu lpas. wktu cr baju kt P.A.S dgn bonda n anis

ni baru balik dr tgk wayang cite Monster Vs. Aliens. Best! Kelakar sgt. yg paling kelakar bab Jeli Hijau tuh. hahaha.sape2 yg lom tgk, g ah tgk.. tak rugi nye...hehehehe. Okaylah.. ade lah org sebelah ni dah ngantuk, so nak balik.. disini ade nak kongsi gambar2 semalam n gambar time kuar dengan sahabat istimewa aku. Teman dari kecil lagi. Anis!~ Sayang ko babe!