Thursday, June 18, 2009

Murasaki Studio, Boston dan One Utama

Hari ni pagi2 setelkan kad kawen my cs. Den,operasi rumah. Uwaaaa.. Penat wa ckp lu. dari tingkat atas, sampailah kebwh. Punyela malas aku nak kua makan sbb tgu anis datang.

Tadi aku amik anis kat Putra Taman Melati, den bawak g Jusco Setiawangsa lagi.. Aku ase, purata aku g Jusco ni adelah dalam 4 kali seminggu kot. Wahahahah. Sedang kami berjalan2 nak cari tempat makan, aku tgk satu kedai ni nama Boston, berderet2 org beratur. Kedai ni mcm exclusive gak ar daripada pandangan aku. Ngatkan name org berduyun2 bratur..upe2 nye ade promosi, Sizling Hot Plate Only rm1!!! Harga sebenar RM24.95. Kite leh pilih ade 4 jenis, Beef Steak, Lamb Chop, Chicken Chop , Fish Fillet.. Kitowang bratur adelah dalam 2 jam kot. Akhirnya dapat gak merase.. Okaylah.. Not Bad!~ Anis makan tak abis. Hampeh ko nis. Membebel je byk. hahaha Jgn maraa naaaa.. Ha.. gambar akan di Upload kemudian.

Pas g Jusco, ngat nak trus g umah maklong wat cookies..tapi tak jadi. sbb maklong tak berape sihat (ehem....ko diam2 ye nis!).. so kitowang g esok je..

Pastu balik umah gombak jap anta makanan kat k urya, den kitowang kua balik g One Utama!! aku, aziz n anis. Sampai sane, apis dtg.. sempat kitowang men soft ball! Bestnye. Tak aci gile aziz. Asyik menang. Ceh! dah tiap ari men bola.. bolehlaa menang. :p

Pas da men, g minum den g Karaoke lak.. beriya lak aziz ni nk nyanyi. Kami blom pernah lagi berkaraoke same. Ni lah pertama kali. Ehem2. Takut seh. Ntah ape2 ntah. Seriously, aku takkan menyanyi. wahahah. Aziz sorg je nyanyi. Thanks lah ! Tetibe sdap lak sore malam nikan.. hahahahhahahahahah. Papepon, sgt teruja dan best.


NotaHati:"Husna, namamu teratas??" wahh.Tetibe dah tukar lirik kan... kah kah kah. Sila cuba lagi lain kali. Semoga Berjaya! ;)