Friday, June 26, 2009

Photoshoot, DoorGift, Rombongan Indonesia dan Kereta Sewa

Semalam aku ade masalah dan sudah selesai semuanya. Syukur Allah. Hari ni hari baru, buku baru semua baru. Perasaan pun baru.

******************************************************************************

Pagi tadi ade pergi ke Hotel Equatorial, Kuala Lumpur untuk minta tajaan Photoshoot pada Ahad ini. Malang nye, sampai sekarang tak dapat jawapan. So aku telah bertukar arah pada Hotel Renaissance.

So, photoshoot Ahad ni akan diadakan di Hotel Renaissance.

Keterangan mengenai photoshoot boleh check di: http://murasaki-studio.blogspot.com

End.

Pasal doorgift, japg nakg umah umi anto barang2 yang dah siap aku wat malam tadi. Letih wooo.. banyak stage yang tak abes lagik. Hurm.. Cemane la aku kawen nanti lak kan. Kene sedia dr skarang! Nak start ah kumpul duit. sbb nak wat yg best2..(ape yang aku ngarut ni...sile abaikan)


End.

Ada 60 rombongan dari Indonesia yang akan dtg ke KL pada akhir bulan Julai ni. 60% urusan dah selesai. Cuma mau deal lawatan mereka lagi saja. Dan tgu feedback daripada Ronny.


Keterangan mengenai Travel boleh check di: http://hannahtravelagency.blogspot.com

End.

Dapat job utk org nak sewa kereta:

Kereta Waja : 20 buah berwarna hitam
Kereta Perdana V6 : 20 buah berwarna hitam
Tujuan : Event Military On Medicine

Tarikh menggunakan kereta : 04 October 2009 – 09 October 2009

ni pon otw lagik. aku tidaklah mempunyai sebanyak yg diminta. Namapon kerja, jadi, kerja saja..


Keterangan lanjut mengenai Keretasewa boleh check di: http://keretasewa2u.blogspot.com

End.


Sekian yang aku dapat update kan ape yang aku sedang buat sekarang. Kalau ade kelapangan, nti update lagik.

.cikHusna yg penat.