Wednesday, July 8, 2009

Cinta Terhalang

Ape itu "Cinta Terhalang?" Pagi tadi drive nak ke Bangi, bukak radio, terus lagu Bob AF tajuknye Cinta Terhalang. Antra liriknya berbunyi:

"...Engkau lafazkan perasaan
Setulus hati jiwamu
Penuh kepuasan,
penuh bermakna
Memikat hati dan naluriku

Walau ku sadari
Kau tetapkan perasaanmu
Kau berikan cinta yang
Terpendam
Walau ku tahu kita
Tak mungkin bersama
Tetap ku sanjung cintamu yang suci…
walau terhalang.."
Lagu ni seolah2 masih tergantung, dan tidak dinyataka cinta terhalang kerana apa. Cerita bab cinta terhalang, teringat kisah cinta aku yang lalu. Walaupun aku akui, banyak silapnya datang daripada aku, tetapi, ada halangan2 juga yang menyebabkan cinta terhalang. Beberapa faktor halangan tak patut aku nyatakan dan aku biarkan ianya berlalu kerana itu adalah perkara silam aku. Cinta lampau aku.
Terus terang, kalo dapat aku putarkan masa aku, aku akan pelihara semua Cinta dulu.. eceeeeccccee.. hahahhaa. maksud aku, takdelah bertahun2 bercinta, pastu putus.. huh! Penat woooo.. byk pembaziran daa.
Ade lagi nak kongsi sebenarnye..tapi nakg lunch dulu..member2 da tgu... daaa!~~~
.cikHusna.