Friday, July 24, 2009

Happy Birthday To My Beloved Friend, Anis!~

Ok.. skrg baru aku free. Tadi byk wat kije.. Banyak kerja tak selesai lagi nih. Tadi makan nasi ayam ngan adik, ana n mat. Nyum2. Dapp wo.

Nak cite pasal malam tadi.. Malam tadi, aku planned wat suprise utk anis sempena birthday nye ari ni. Alhamdulillah.. menjadi. Kami takdelah buat pukul 12 mlm. kami buat awal sket, sbb kami ade mcm2 nak watkan esoknye. Thanks pada idris, nahar, kak fath, apis, dan alif atas kerjasama mlm td. Mcm biase, kalo dah berkwn rapat, tiba je ari jadi, msti nak sambut same2.

Dikesempatan ini, aku nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR yang ke-XX buat anis. Aku minta maaf sbb banyak buat kekurangan kat ko. Aku nak ko tahu, aku sayang sgt kat ko n aku anggap ko mcm adik merangkap kakak, merangkap kawan baik merangkap semuanyelah pada aku. Aku doakan segala terbaik buat ko.

Happy Birthdayy Anis!~~


kek kreatif dr aku. hehehe

aliff nyanyi bagai.. hakhak

anis n apis

me n anis

besar woo..

mcm2 aksi.heheh

kek ni tak abis pon :(

dorg ni bukan nyanyi sgt pon. haish!

bz anis melayan sms org wish.hehe.

haish! mcm2!

semangat time ni nyanyi lagu bday. wakakaka.lagu indon!

cam budak2 lak aku tgk si anis ni. wakakaka.

kak fath sedang memberi tugasan utk anis iaitu: acara mencari hadiah tersorok! kekeke.

wee~

peace!~

gambar ni telah ditapis! hahahaha. kami je yg tau ngape. :p

lagu terakhir oleh nahar. Lets dance together :p

ni time nak balik.

bye korg!

si kecil aku! :P


NotaKaki: Semua berkejar, nahar ade test, kak fath kije pg2, aku cam biase,apis kije, aliff je free arini. heheheh. Thanks semua yang mengetong! hehehe. Tapok kate nak dtg, tp tak dtg gak! haish!