Monday, July 27, 2009

Ikea-The Curve bersama Bonda, Syira n Adik

Sabtu yang lepas, aku menghabiskan masa bersama bonda tersayang. Pagi2 bgn bonda dah ajak g IKEA, teman bli barang sket. kebetulan aku ade kat umah kan. uwaaa. lom puas tdo, dah kene bangun. takpe2. bonda punye pasalkan. :)).

semanga2t!

peace!

yeah. semangat sungguh!

pening sgt dah tu tatau nak pilih yg mane..hehehe.

bonda ku.

pusing berejam. tu je bli. heheh.

ni waktu bonda aku bg ceramah. hehehe:p cem biase la.. heheh.


Bonda aku sgt suke cite seram. hantu. Ape2 yg berkenaan dgn cite nilah. Makhluk Ghaib ke ape ke. die mmg suke. so aku ajaklah mak aku tgk Skrip 7707. Aku n mak aku bli tiket dulu. Pastu Adik n syira datang kemudiannye. seyeslyyy ceita ni kurang memuaskan dan amat menyedihkan. huhu. rase membazirlah sebagai penonton. :(

love forever ♥

family

pas tgk wayang.

my mom, my bro ♥

balik2. penat. huhu.

notaHati: esoknye ke wedding pinot(dak dorm aku kat Teknik Gombak dulu)..