Saturday, July 11, 2009

Majlis Perkahwinan Hurriyyah dan Safuan di Dewan Risda

Aku baru balik dari Majlis akk aku. Sangat penattt.. Ditambah pule dengan cuaca yg sangat panas. Ape yang aku nak kongsi pasal majlis tadi;

1. Majlis meriah, kumpulan kompong menggegarkan satu bangunan Risda.. Ayyaaa.. bingit tlinga daaa.. tapi best je. ;)

2. Tema di belah kami adalah warna merun ataupun merah.. tapi ade je yg pakai kaler lain.. tak penting pon.. yg penting, heppi!~ hehehe ;))). Di pihak lelaki tema warne ijau, tetapi family mereka pakai warne pink. Cantik!

3. Jemputan adalah sebanyak 1500 tetamu... tapi aku tak tahulah berapa yang datang tadi. Budak2 SAMTEN ramai woo yg datang..

4. Akk aku tadi pakai baju kaler ijau. Cantik..tapi aku tak berkenan care mekap mak andam tuh, ditambah pula mak andam tu sangat kerekkk.. aku ase di sebaye aku jah. haisshh. Budi Bahasa Budaya Kita..........Lalalalalalal........

5. Tadi Bonda, syira n Kak Umai aku sampai lambat 1 jam dr majlis bermula.. Tapi semuanya Ok! Kak umai lah yang lambat ni! haissshh!~ heheh

6. Kebanyakan family Lelaki datangnye dari Terengganu dan dengar khabar, malam ini mau bertolak pulang ke Terengganu setelah beberapa hari di KL. Selamat Pulang ya!~ ;)

7. Tadi, ada sorg tetamu ni berborak dengan ummi aku.Kate ummi, die adalah jiran depan umah waktu umah kat setapak dulu. Waktu tu aku baru lahir. Hehehehe.

8. Kami dapat banyak door gift! Terima Kasih ya! syira siap bawak beg kosong nak isi door giftsssss n lauk pauk. hahahhahaa.

9. Family2 yang lain kuar dewan pada jam 2 lebih, tapi aku n family (tak termasuk buya, adik) kuar kul 4. uwaa.. lame woo.

10. Kesimpulan nye, majlis nye OKAY! ;))

cik husna yg poyo

with anis

anis n kak syafida

notaKaki: gambo2 nti akan di uploadkan. ni gambo yg ade je. nak rehat, tidoooooo..