Sunday, July 12, 2009

Sakit Perut dan Balik Mutiara Damansara

aku baru pas gayut dengan akk aku, kak umai. haishh. sy sangat bersimpati dengan kekanda sy. Love kak umai. Ha.. arini sangatlah sakit perut.. tataulah salah makan ke ape. bape kali dah kuar masuk tandas. tak sedap langsung perut :(((((( nak kuar pon takde mood. uwaaa.. sakitnye...!

pasni nak bersiap nak ke umah umi di Mutiara Damansara. Nak anta barang2 n nak borak ngan mi, syira. Bosan duk umah sini sowang2. takde sape :( tadi call umi, plan nak masak kat umah umi, siap tnye nak bli ape.. tapi umi kate takyah sbb lauk pengantin smalam byk lagi.. kalu nak bli KFC, xpela.. hahahaha. pelaaa..

Arini ari ke 2 Mr. A punye class. Semoga segalanya berjalan dengan lancar. Memang mule2 tak biase.lame2 biasela. Ha.. Next week Mr. A akan ke Kelantan. Outstation. Selamat Pergi dan Selamat Pulang ye Encik.


Korang2.. next week 18 Julai 2009 ade photoshoot di Sucasa Hotel. Kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai kami, sila hubungi aku, lawat kami di :
http://murasaki-studio.blogspot.com

Ajaklah sape2 yang nak join. Terbuka kepada semua orang, semua bangsa, semua kaum, semua jantina ok!

Okaylah.. mau bersiap2.. daaaa!~



nataKaki: Adinda Syauqaini yg gedik baru je pakai simpack digi (Campus Pack) so..call aku free sbb aku ade nmbo dg gak... pastu, tiap mase nak call! pening tau dikk!