Saturday, July 11, 2009

Tempat makan yang Best sepanjang minggu lepas

Sepanjang minggu lepas ade 2 tempat makan yang aku leh kategorikan sbg makanan yg sedap! Yang pertama, aku makan dengan anis aku, di Popeye Restaurant, Sunway Pyramid. Time aku datang tu, restoran ni baru 5 hari beroperasi.. saje je nak cube.. Okay, Not Bad! yang aku leh puji, die nye Biscuit.. wah.. bikin gue termimpi2 donk!~ hehehehe. Aku nak suggestkan pade sape yang ade singgah kat SunwayPyramid, g ah makan kat restoran nih. Tak rugi, berbaloi! Harga tak mahal sangat pon. standard. Mmg Puas Hatilah.. Nak tau lebih lanjut, click sini.


Cik Husna @ Popeyes Restaurant




Tempat kedua pule di Wendy's Restaurant, Jusco Setiawangsa. Sebenarnye dah beberapa kali makan kat wendys ni, cume kali ni je nak bercerita sbb time ni first time makan double beefburger. Sdap sgt daging die.. Haaa.. korg trylah wendy's ni.. Ade member aku, Firul (dak Master selaku Lecturer @ IIUM Gombak) kate, time die kat emirates, Wendy's ni glamour n laku, seperti Glamournye McD dan KFC di malaysia. Kat malaysia dulu wendy's ni dah naik, den down balik. Tu yang aku dapat ceritalahkan. Ha... korang yang nak tau lebih lanjut pasal wendy's, click sini... Wendy's ni ade 50% disc offer utk Hari Jumaat...

Cik Husna @ Wendy's Restaurant





notaHati: Cemane nak diet ni wehhhhhhhhhhhh.. hahahaah