Wednesday, August 26, 2009

Bazar Ramadhan dan Salam Sayang

Okay, ramadhan ke 3 yg lepas, aku berbuka puasa bersama ana. Kmi hanya bli di bazar sahaja iaitu "Nasi Ayam Goreng Mentah" sebenarnya nama die "Nasi Ayam Goreng Rempah" Tapi ayam digoreng masih mentah lagi dan tiada rasa. Ya, kami mengambil kira oleh kerana bulan puasa, semua org berpuasa, jadi asanya pun mereka tak tahu. heheheh.

Alhamdulillah. Malamnya aku dapat bertarawikh bersama ana. Kemudian tidur di Rumah makngah dan sahur disana.

Ramadhan ke 4, aku ke bazar lagik! heheh. bezanya tempat. aku ke bazar danau kota. takde yg menarik pon kami borong. Pas ke bazar, kami buka puasa di port meeting ke 2 aku. Hehehe. Sape2 yg tahu2, tahulah. Ade gak terpasang niat nak buat cawangan sendiri. Tapi ongkosnya enggak ada. wakakakaka.



OKaylah itu sahaja story tentang perjalanan idup aku selama 2 hari lepas utk kali ni...

Salam sayang
buat semua yg aku sayang yg sudi membace blog aku, kaum keluarga, sahabat handai dan org terdekat.


Malam ni 21.15 pm aku akn berlepas ke Sabah. Apa2 urusan aku disini akan diuruskan oleh Anis dan Ana. Jadi, kalian boleh hubungi mereka.

Jumpa lagi! ;)


Wassalam :)

NotaKaki: Woit! jgn ponteng puasa!