Sunday, August 30, 2009

Day 3- Ramadhan 8 @ K.K

Haaaa... bercerita secara ringkass....:

1. Pagi2 bgn dah pkol 6, maknenye aku terlepas sahur, solat, tdo.. den bangun, bersiap2 ke rumah ley di Papar..

2. Pas tu, g umah nenek ley dkat2 umah ley gak.. best dapat gak merasa suasana umah ley. sblom ni tgk dalam gambar jerr..

3. Pastu, kitorg ke bazar ramadhan, usha2 kejap je coz ley rushing utk pergi ke church..

4. Aku di beri kereta utk bergerak sendiri, so.. juadah berbuka kali ni ialah KFC.heheheh. walau bukak sorg2, ada terasa nikmatnya:))

5. Lepas solat tarawikh di Masjid Panampang, aku g gerak jalan sorg kat bandar KK. pastu aku try call Jane kawan ley. kebetulan die baru pas join org buka puasa kat Hotel, so means die dah free.

6. Aku g jumpa Jane kat Karamunsing, kmudian, naik kereta kawan Jane.. Kitorg g jalan2 night market, pasar philipine, KK Times Square n mcm2 lagi.

7. Aku rasa happy dpt spent masa dengan Jane n kawan die, Azmi. At least, ade org teman aku..hhehehe..



mak ley, aku, ley n Jacinta

aku n nenek ley

bazar ramadan di depan sket dr papar(lupa plak nama)

suasana bazar ramadhan

ni yg aku beli. namanya apam!~sedap tp tawar.heheh.

makanan buka puasa aku. KFC.yeyy..;)

pas solat tarawikh.

aku n jane

sila pilih . hehehhe.

aku ngan jane lagik!

KK Times Square.


ni lah laluan tempat aku tinggal kat Sabah ni. Beverly Hills!~

notaHati: ari ke 3 sudah mula berbelanja lebih!