Tuesday, August 18, 2009

mood tunggang terbalik

sayesli, skunk mood aku sgtla tidak stabil. tunggang terbalik. kejap ase happy, okay. kejap ase sakit hati yg amat n serabut. dah lame sebenarnye tak rase eprasaan mcm ni. ni sume gara2 perasaan "serious" akulah buat jadi mcm ni. padahal aku ignore je bende tu pon takpe. lagi aku pk, lagi buat serabut. kalo serabut je takpe... ni sakit hati melampau sampai naik darh kat kepale n rase panas je. hohoho. aku tau, setiap perkara jd, ade hikmahnye, dan ade jalan penyelesaian nye. tapi currently, aku tak nampak ape2 yg aku blh trima. aku yg aku nak, itu yg aku nak. aku takmau toleransi lagik. benci giler keadaan skrg. ****! :((((


*************************************************************************************************************

Tolong jgn buat aku serabut. banyak lagi kerja aku nak siapkan. TOLONG YA!