Monday, August 3, 2009

Tagged from Idris~

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?

• Surfing, do research.

2. 2 jam yang lalu?

• Update Blog. kah kah.

3. Minggu lepas?

•mcm2 yang dah dibikin.

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?

1.Blow me a Kiss - Git Fresh
2.Tuhan - Mawaddah :))
3. Ku mohon - Akhil Hayy


5. 3 binatang yang anda tak suka?

1. Lipas
2. Cicak
3. Lalat, Nyamuk (eh, berlebih2 lak! heheh)


6. 5 fakta tentang anda?

1. Suke yang pada cabaran dlm ape2 pon(yeahh!)
2. Berisi. Mau kurus! Bilelah kan..

3. Suke makan.
4. Suke bercakap tentang business walaupun tak berape bijak mengenainya.
5. Mempunyai cita-cita yang sangat tinggi! :))


7. Tahun depan mungkin anda?

• Fly. Kite merancang, tuhan tentukan.
• Menjadi Business Woman berjaya. (heheheheh, angan2 je!! :p)


8. Saya tak reti sangat…

• Bahasa selain english, b.m, arab(sikit2 je tau).
• bermain golf. Kalu kat driving range, pukul takat 50m pon dah bangga.hehe (leh blaja lagi neh!)
• Menyekat perbelanjaan harian.
• nk mula bercinta dengan serius balik. (panassssS! sorryy! i`m not perfect ): )
• nak buangkan ego saye. kerane ego saye sangaaatttlah tingggii!


9. Saya pandai …

• Berbicara tentang business
• Memujuk org yg disayang)kadang2 tak pandai)
• Membuat kertas kerja(kah kah :p)
• Memasak. Satu ari nanti. hehe
• Menguruskan rumah tangga (angan2!~)


10. Kawan saya…

• ramai sangat.(kawan makan kawan pon ramai..)

11. Saya ada…

• Keluarga
• Yang tersayang
• Anggota badan yang cukup sifat
• Akal! :))

12. Saya seorang…

• Perempuan
• Sensitif
• Sangat menyayangi keluarga dan teman2 :)

13. Adik saya…

• Husyira Alhusna
• Muhammad Syauqaini El- Isyqaini


14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…

1. Nasihat2/ Ceramah2 bonda saye walaupun berulang kali.
2. Cemuhan2 yang diterima.
3. Cabaran!

15. Bilakah pertama kali bercinta?

• pada tahun 2002-2003 dgn bos. Cinta monyet jer! hhehehe.

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?

• Saye boleh mendaki Gunung Everest! Saye pon tak caye dengan diri saye leh daki gunug everest! hehehe.

17. Saya rindu…

• Org lame yang saya tak temui berbulan2.

18. Saya tak sabar…

• nak tahu siapa bakal suami saye! (eee..gatal wehh!)

19. 5 laman yang anda slalu layari?

• Blog aku sendiri
• Harian Metro
• Email, Yahoo.
• Mudah.my
• Citcat.com

20. Anda mahu tag?

• kak fath
• kak kai
• ewat
• aiza
• sape2 yang dah bace entry ni ;)