Tuesday, September 15, 2009

again buffet @ coronade Hotel

Terima Kasih buat Encik Azhar yang menaja makanan berbuka puasa semalam ;)

Aku gerak sorg2, jadik, takde sape nak tgkap gambar aku..aku tgkap jelah gambar yg aku nak tangkap. hehehehhe. Kali ni aku makan tak berapa banyak drpd sebelumnye..sbb malu.. hehehehheeh... mesti encik azhar gelak kalo bace blog aku. takdelah malu sgt sebenarnye, tapi feel nak makan tu kurang, tapi dapat gak merase semua jenis :p

hahahahah.
mcm meeting sorg2 kan? :p

ni je aku makan :p
dessert kat sini amat2 menyelerakan ;))))) dan sedap!

itu separuh je muke encik azharr..

terima kasih!~