Tuesday, September 15, 2009

di Tag oleh Ezy

1. Apakah brand jam tangan yang anda sedang pakai sekarang ni? Upload la gambar jam tangan anda tu?

Tak pakai jam tangan. ade jam,selalu ilang, selalu cicir. adoyai. Jadi nak upload ape?hehe.


2. Antara kampung mak & kampung ayah, kampung yang mana 1 yg kowang paling suke balik bile nak raya?

2 , 2 suke. Tapi atok n nenek belah mak dah tadek,kalo dorg ade, kampungnye di Batu Caves, dan kg belah ayah di Kampung Baru saja~ suke je balik kampung baru. lalalalaaa

3. Kowang sedang pakai ringtone apa dalam h/phone kowang skrg nih?
Ringtone lagu: "ku pinjam satu bintang-by riz and alyah"

4. Korang sahur aper jer pagi tadi???
Butterscotch n nasik goreng (anis, k0 diam.!hehe)

5. Baper banyak mesej dalam INBOX h/phone kowang skrg nih?
ade 1215 message dalam inbox skang. malasnye nak delete. average dapat message sehari LEBIH 15O message!~

6. adakah korang pandai masak? - soalan cepu mas...hahaha...
Pandai! masak air, masak nasik, masak dadih, masak...masakkk... ape nak? sume boleh :p

7. Kowang sayang x kat kawan kowang ni? sape?? aku la... hehe...
sayang sume KAWAN2 N Teman2!~musuh2 pon aku SAYANG gak!~ :P

8. Bila kowang bz, kowang rasa seronok ker atau pun benci?
sokalan camni pon ade ek?ehehehe.kalo dah bz, mesti lah takde perasaan. yg ade hanye 1, SERABUT!~ Kadang2 best gak. leh wat kite lupe bende lame..

9. Kalau jalan jem, apa yg kowang buat??
aku turun kereta, jadi polis trafik. BETOL2!

10. Mangsa seterusnya UTK DI tag:
1. Kak Fath
2. Kak Kai
3. Ewat
4. Idris.
5. Mek
6. Nahar
7. aiza
8. Sape2 rase kawan aku yg rajen bace blog aku sile lah buat :p