Thursday, September 24, 2009

selamat ari raye dan selamat kembali bekerja

hai semua. selamat ari raya. tahun ni ku raye btol2 hanye 2 hari. lagi skali aku nyatakan , 2 hari saja ok. raya pertama dengan bonda di damansara n ayahanda di kg baru serta petangnye beraye dirumah sedare mara belah ayahanda di shah alam n klang. raye kedua beraya di kg sedare mare belah bonda, di olak lempit, banting.raya ke3 sudah mula bekerja. banyak kerja2 yang aku kene selesaikan. pecah kepala. tak cukup tido. tak ckup rehat. aku punye waktu raya bulan 11 nti. nak rehat :((

nowww dah giler bz
2-10 october 2009 - bz,
12-20 october2009 - bz,

26-5 november 2009 -bz,


lepas 5 november baru leh bernafas.

ELP ME!~

gambar2 dibawah ini ada;ah RANDOM. drpd raye pertama sampai raye keempat. aku buh je sekadar berkongsi.
pagi raye, solat raya di Mutiara Damansara bersama bonda, syira n kak umai.
ngan syira.

raya di umah wan klang.

with kak umai. abaikan senyuman aku yg sangatlah teruk.

bersama nenek n atok.

syira adik aku.

aku n kak naja.

dgn family makngah.

siblings

dengan kak firah, kat olak lempit. banting.

kakak pade nenek. cube tgk muke budak kecik tu. cuteee sgt!

notaKaki: mau zohor, kemudian ke Rumah Alang Alak Bertatar, Jalan Ampang.