Thursday, September 17, 2009

Semalam Sepi, arini Cerita Happy =).

kelmarin aku menghabiskan masa berbuka puasa bersama kekanda Humaira' Alhusna Tersayang. Kami makan di Area sri Gombak.memang sgt meriah kami makan. heheheh. Terima Kasih kekanda Humaira'!~

aku n kak umai.

abaikan muke aku yg sgt penat.

sblom buke puasa, dah siap2 solat dah, so, pas buke, kami bersenanglenang kejap. cadangnye malamnye mau "window shopping" di uptown. tapi aku ade meeting dengan beberape org.. jadi terpaksalah batalkan rancangan kami. terima kasih pada k.umai yg teman aku kehulu dankehilir. baru die tau mcmana adik die wat kije :p

aziz, encik adie, his wife. masing2 muke seyes.

tak pasal kak umai ter involve meeting. kekekek. lawak je ase.
Lokasi seterusnye ke yard di Sentul. Alhamdulillah, kami berpuas hati ;))


dikala 11 malam

aku tangkapa je. heheh

gelap.

Crita semalam. kerja dan kerja. Cerita arini.. malam tadi tak tdo, 6.50 pagi dah bawak kete. jem wooo.pening. tersengguk2 aku tadi. nyanyi2 pon leh tersengguk. hahaha.

aku mesti lane kanannye. heheh.

depan simpang ke umah ayahanda :)

banyak kete. menuju keselatan. pulang beraya.hehe.

tema today = purple! ;)

KongsiKongsi: sedapnye cuace arini:) semalam ke arini lailatul qadar?