Sunday, September 13, 2009

yard kereta dan iftar@coronade hotel

okeh. ni gambar fasa ke 2 dimana aku, dan para koordinator datang melihat kereta2 skali lagi. Thanks pada irfan dan wan kerna sudi luangkan masa ari sabtu lak tuh dengan aku. cayalah korang! hehehehe. kami menanti encik zainal abidin datang ke yard dalam sejam gak ah tgu. hasiiiish!

irfan tgh simpan ayat utk digorengkan.hahaha.

wan n irfan

tu dia big boosss yg sempoi!

nilah encik zainal, encik izat dan rohizad(lawyer lam bhgn aku involve)

seyess tu mukeee

hehe.
lepas abis bermeeting di yard, aku n irfan move to Hotel coronade, Bukit Bintang utk bincang dengan encik azhar(pasal lagi satu hal) kat hotel nih.. pas meeting, kami iftar di Hotel nih. 1st time aku datang hotel ni. Makanan kat sini boleh tahan dasyatttnyeee... ;))

yee.aku sukelah nak gambar2 nih.

coronade.

irfan muke lapo.

1st round! heheh

2nd round!

ni bukan makanan aku!

aiyooo.nafsu sarakah.hahaha.
dalam tgh2 makan tu, aku ade trperasan sorg uncle ni usha aku jerk. baru ku ingat sapekah lelaki ini! yaaa.. lelaki ni pernah disenarai itamkan dalam idup aku 5 tahun yg lepas. wujud lagi die! tak sangka jumpa jugak kat otel ni. aku curi2 zoom gambar die.
masih ingatkah dengan lelaki ini??**_____sarawak!~
notaHati: kenyang perut, jiwa kacau!!