Wednesday, December 30, 2009

HANNAH Book Store :D

Salam n kabare kawan? amacam sehat? tak sehat, g ah berehat. makan obat. dah lame tak meng hupdate kan blog ni. sebenarnye byk benda nak di kongsi. tapi mcm ras etak patut kongsi pon ada. currently, i need a lots of moneyyyy.. byk komitmen dah skarang. jadi, kerja pon kene kuat. as long as aku buat kerja yang halal n parents aku tahu dah memadai.

21 march nanti, adik aku, syira akan further study di jepun, Kyoto, University of Ritsumeiken. aku tataulah aku eja betol ke salah. jadi, she have less than 3 month utk bersama aku n family yg lain sebelum die berangkat pergi.. selamat jalan budak tembel :P

Banyak gak barang yg aku rase syira ni kene beli n ade. yelah duk sane bukan 3 minggu kan. ape yg mampu aku sponsor, insyaAllah aku sponsor. kalo leh nak sponsor A To Z. Tapi, stakat ni tak ade kemampuan lagi selain itu menanggung komitmen yang tinggi sekarang (bunyi mcm dah ber"keluarga").

Cerita Kedai Buku.

Ini berkenaan kedai buku. Tak tahu mcmcana nak cerita, satu je ayat. : "currently, i'm working for it." ade rezeki, insyaAllah.

kat bawah ni ade fews pics utk di kongsi. sape yg tahu tempat ni tahulah.. kang kalo dah bertukar pemilik, baru aku declare kat everyones ok.

me, HANNAH!

Ade plak model tambahan situ.

byk yg perlu diubah suai..


hadapan.


cash register

customers

phototcopy machine

fax machine n laminator

ayo. messy.

sudut hadapan.

model apa ini?

chinese book.
so. amacam?