Wednesday, December 23, 2009

" Nafi ubah wang haram RM60 juta "

salam n good morning everyone, esspecially to my relatives, ayahanda, n yg lain2.. di harap semua sihat hendaknya..

pagi ni bangun jam 6.30 pg, lepas buat ape yg patut, bekfes n bace harian metro... terpandang satu tajuk menarik " Nafi ubah wang haram RM60 juta "

Lepas je bace paper tajuk tu, dapat panggilan n SMS drpd yg berkaitan. Untuk pengetahuan, berita ini adalah kawan2 aku yg terlibat. Crita realiti di pihak kami, hanya kami yg tahu.. mahkamah adalah medium tempat pengadilan. apap2pun kita tunggu keputusan nya nanti..

Aku doakan yg terbaik buat rakan2 aku.. yg benar, pasti benar, yg salah tetap salah. Aku tak menyokong mana2 dan tak berpihak mana2, tetapi waktu ini aku berdiri bersama mereka. Tunggu saja keputusan nanti......

Buat sahabat sekalian, semoga kalian sentiasa tabah dan jangan putus asa. Kejayaan memerlukan pengorbanan. Selain keluarga, Sahabat juga adalah salah satu medium yang penting disaat2 kita menghadapi getir. Oleh itu, buat aku dan yang lain, hargai persahabatan yg sedia ada.

Mungkin sekarang kita tak perlukan mereka. Tapi, mcmana dengan esok lusa :))