Thursday, January 21, 2010

Assalamualaikum Semua!

Yeeha..! salam hari khamis buat pembaca blog ku sekalian.


Pertama2 kali, aku nak ucapkan TAKZIAH kepada Keluarga Allahyarham Sufian (Guard UNITEN) yang baru meninggal pada ari sabtu yang lepas.. Semoga Roh beliau dicucuri rahmat. Ameen. Aku tak berapa kenal arwah, tapi selalu lah main buat "peace2" kalo masuk pagar uniten sblom ni. pernah lah blanja air teh tarik skali je kat arwah ni. Semoga kepada pesalah dihukum setimpal dengan apa yg telah dilakukan.


Kat sini sebenarnye aku banyak nak berkongsi cerita drpd last week punyer cerita sampai lah arini.. tapi ade yang boleh dikongsi, ade yg tak boleh.. kepada para talent yg pernah join aku sebelum ini, andsa telah di letakkan di bawah satu bumbung :"HANNAH STUDIO" yang akan beroperasi di Danau Kota studio ini. Di bawah naungan HANNAH STUDIO terdapat 2 minor agency iaitu HANNAH Talent dan ANNAH Talent. Kedua2 nya di bawah satu syarikat, cuma bahagian management dan objective agency yg membezakannya. nak tau lebih lanjut, sila klik di ssbelah kanan side bar blog saye. 16 hb jan yang lepas telah diadakan sessi photoshoot bg talent2 baru bertmpat di Taman Tasik Perdana. Alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar sekali. Terima Kasih kepada yang terlibat.. Tulang belakang Hannah Talent yg paling kuat sekali iaitu Sarah Hata. Tak lupe kepada photographer tetap HANNAH, Kamil. Make-up Artist tetap HANNAH, Kak Syafida, juge pengarah bagi ANNAH Talent, iaitu Aiza Natasha. Dan paling tidak lupe juga, orang yang dah 9 tahun dengan aku, iaitu ShahNAHAR!~.

kredit to mama adlyn

Okay, selain itu,banyak juge kerja2 yang aku sedang bikin lagik. HANNAH land and property. Mau jual tanah, beli tanah, beli bangunan, jual bangunan dan seankatan dengannya boleh hubungi aku di talian sebelah : 010-295 8760

p/s: rindu kamu! ;)